2010. március 4., csütörtök

Virágok

Az első készen lett, bár a fotók nem tökéletesek, mert ma már sajnos nem sütött a napocska. Ez igazán szomorú. :( De attól még le akartam kapni a virágocskákat. :) A barna cucc benne só-liszt gyurma, egy kis kakaótól lett ilyen színű. A fűszálakkal jól elpepecseltem egyesével bedugdosni, de csak kész lett. És még ma reggel arany üvegfestékkel kicsit bepöttyöztem az üvegcsét. :)
Ma neki is estem a másiknak, az jó eséllyel csak szombaton fog befejeződni, mivel holnap sok felé kell szaladgálni. Találtam olyan boltot, ahol süthető gyurmát egész értelmes áron lehet venni, bár messze van, de párocskám vállalta, hogy eljön velem, és végre ezt is kipróbálhatom! :)



8 megjegyzés:

Ilka írta...

Nagyon jó lett! Ügyes vagy!

Lakota mágia írta...

Szép ajándék, biztos nagy örömet szerzel majd vele! :-)

Mandy írta...

Nagyon jó lett! Én is most akarom kipróbálni a gyurmát, már megvan csak időm nem volt eddig.

Unknown írta...

Nagyon aranyosak lettek! Biztosan örülni fognak majd neki!

Ági mama írta...

Nagyon tündériek!! Gratulálok!!

emikke írta...

Nagyon tetszik!

Cirelin írta...

Köszönöm nektek. :) Hétfőn lesz a "kiosztás" addig még készül egy másik, afféle levendulás, csak ma sajnos nem volt időm folytatni, de majd holnap. :)

Csapó Krisztina írta...

Cuki kis virágok aranyos csomagolásban. :-)