2010. március 8., hétfő

Süthető gyurma - Az első

És igen, ide is eljutottam kipróbáltam végre. :) Párocskám elkísért, egyelőre három színt vettünk. Pirosat és fehéret szerettem volna mindenképpen, de mondta, hogy legyen még egy, ami kék lett, de azt még nem próbáltam ki, de sokáig nem váratom. :)
Íme az első mű, egy karácsonyi nyalókás fülbevaló. Amikor már megsütöttem jöttem rá, hogy rosszul sikerült lyukasztanom, nem így akartam, szóval fűzés és gyöngy útján oldottam meg, hogy rákerüljön a füli akasztóra, de szerintem így is jó lett.



Aztán éjszaka megálmodtam, hogy piros és fehér hát az pont a bolondgomba színe, úgyhogy lett belőle egy bolondos fülbevaló is. :)

6 megjegyzés:

emikke írta...

Szuper!Édesek azok a gombák!

Ági mama írta...

Nagyon aranyosak lettek!!

Unknown írta...

nagyon édik! ráadásul szerintem tök jó, hogy így van lógatva a cukor.

Mandy írta...

Aranyosak!

Schnappy írta...

Hello! Tök cukik lettek, meg is kívántam a nyalókát! hehe

Cirelin írta...

Köszi szépen! :)