2010. március 28., vasárnap

Shy smile pirosban

Ma a szüleimnél voltunk szülinapozni, és mivel múlt héten erre készülgettem a következő napokban kerülnek bemutatásra az ajándékok. :) Eddig ugye nem lehetett, nehogy idepillantsanak a leendő tulajdonosok. :)
Shy smile medált eddig még nem csináltam, mert valahogy tartottam a tekla-fogyasztásától, viszont közben rájöttem, hogy van megoldás, mivel van nekem arany csiszoltam itthon, azzal a kis tekla helyettesíthető. Így jött az ötlet a medálra anyum születésnapjára, és egy egyszerű kis füli készült hozzá, hiszen a hangsúly a medálon van. Férjecském szerint ez lett eddig a legszebb művem, de hát ő nagyon elfogult a piros, és annak árnyalataival szemben. :)
Szóval lesz még shy smile, mert nagyon megtetszett, kell nekem is! :)



15 megjegyzés:

Unknown írta...

juhuuuj :):)

Panka gyöngye írta...

Nagyon szép ajándék!Ügyes!

Edit írta...

Nagyon szép ajándék! Gratulálok!

Lakota mágia írta...

Szép lett nagyon, és tényleg gyönyörű a színe is!!!

emikke írta...

Nagyon mutatós lett! Gratula!

Csapó Krisztina írta...

Nagyon szép!!!!!!!!!

Cirelin írta...

Köszönöm a kedves szavakat, örült is neki a leendő gazdája. :)

Ági mama írta...

Csodálatos lett!!

Mandy írta...

Nagyon jó lett! Én sem csináltam eddig Shy smile-t, de előbb- utóbb megpróbálkozom vele. Ügyes vagy!

Johanna írta...

Szépséges lett:)

Cirelin írta...

Köszönöm nektek is, és hajrá Mandy, megéri, mert jól tud nagyon kinézni. :)

Timi írta...

Ez tényleg meseszépséges gyönyörűség!!!! Ügyes vagy!

Ilka írta...

Nagyon-nagyon szép lett! Biztos örült anyukád!

Cirelin írta...

Köszi Zelda és neked is Ilka! Igen örült neki. :)

Süni írta...

Szep lett :) Anyukad biztos orul neki. Nekem ez az egyik kedvenc mintam :))