2010. március 3., szerda

Nőnapra készülődve

Mégis itt vagyok, sikerült képet csinálnom még kezdeti formában, aztán majd a teljesről holnap. :) Tegnap férjecskémnek eszébe jutott, hogy mindjárt nőnap, amit mi nem nagyon kedvelünk, mert erőteljesen a virágboltosok ünnepe, sokkal drágább a virág, ami aztán pár nap alatt meghal. Cserepes még oké, de az meg már annyi van anyósomnak és férjecském nagyanyjának is, hogy ihaj. Ezért gondoltam, főként spórolás végett is, készítek én nőnapra nekik, és majd párocskám adja át. Virágokat, csak ezek nem hervadnak el, és nem kell öntözni őket. :)
Tegnap keresgéltem mintákat, végül találtam egy rózsát, de aztán eléggé eltértem a mintától, és más lett a végeredmény. A közepükben van sárga gömböc is, csak az nem látszik ebből a látószögből. Az egész egy kis üvegpohárkába megy, még hozzá jött egy fehér virág is. Kaptak maguk alá só-liszt gyurma talajt és gyöngyfüvet is. :)
De egyelőre csak maguk a virágok (a középső lila, de valahogy fényképen továbbra is mindig kéknek látszik a lila):




És egy kis össznépi kép, majdnem mindenről, amit eddig csináltam (a fülik egy része nem fért rá már a képre :)):

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez igen! Gyönyörű kollekció! :) Gratulálok!

kandy írta...

Ó, mily bájosak!

emikke írta...

Mesés kollekció! Tök jók a virágok is!csak ámulok, hogy milyen szépeket alkotsz nap mint nap..:-))

Schnappy írta...

Hello! Gyönyörűek ezek a virágok, írtam kommentet egy korábbi bejegyzésedhez, látom ezen a képen is rajta van az a piros lánc, ami háromszög alakú virág medállal van, nem tudnál rajzolni egy mintát róla leírással? Találtam valami külföldit de nem értem, a rajzból meg képtelenség kimenni! Nagyon hálás lennék! :)
Szép napot! :)

Cirelin írta...

Kösz lányok! :)

Schanppy: Na azt nem láttam, pedig időnként visszanézem, van-e valahol hozzászólás, de nem vettem észre. Meg fogom nézni, amúgy nem nehéz, nekem elég jó mintám van hozzá. Szerintem azt küldöm el, mert mintát én nem nagyon tudok rajzolni, abban eléggé kezdő vagyok, és sokáig is tartana. De elküldöm neked, amit alapján én dolgoztam, és írok hozzá kommentet. :)

Eva's bijou írta...

Köszi Cir, Ildes mintájáról készült ugy hogy ki nagyítottam a képet mivel nem volt mintám és egy kicsit nagyobb lett meg sokkal homorúb,de igy is csinos ,nagyon szeretném ezt a mintát ha meg volna valakinek.

Ilka írta...

Szép kollekciód van már!Gratulálok!

Unknown írta...

wowoowow! állati szépek :) nekem az alsó sor közepétől kicsit balra a piros medál tetszik a legjobban, de mind gyönyörű :)

Cirelin írta...

Köszi Ilka és Petrus! :)

Petrus: Igen, azt én is nagyon szeretem, az első saját kreálmányom, amint minta nélkül fűztem. :)