2010. március 14., vasárnap

Egy újabb első - Gyöngygallér

Azért nem szoktam ám teljesen át a gyurmára, gyöngyözök is tovább, csak ez a gallér lassan haladt. :) Mandy-nél láttam, és már elve régóta gondolkodtam, hogy kipróbálok egy gyöngygallért, mert olyan szépeket látok pl. Pankacsnál is. Sárközi mintát próbáltam ki, két színből, mivel nem rég anyósom hozta ezt a két színt, miszerint "Na ezek az én színeim". Vegyem célzásnak? :) Mindenesetre épp kapóra jött, kipróbáltam belőle az alábbit, bár eléggé gyorsan fogyott a gyöngy, ezért az alján már nem barna az ív, hanem narancs, és kicsit csiszoltakkal is megbolondítottam.
Felpróbáltam már, tetszik, valahogy olyan színházba való darab, elegáns. Még lesz gallér, ez már biztos, csak jóóóó sok gyöngy kell hozzá. :)

12 megjegyzés:

Timi írta...

Tényleg szép lett. Nekem is van egy pár gyöngygallérom. Ezeket szerintem is nagyobb alkalmakra lehet felvenni. Ügyes vagy!

Mandy írta...

Szép lett:)

Johanna írta...

Tök jó lett. Játék nálam?? :)

Unknown írta...

Szia Cir! :)
Ez Erdélyi gyöngygallér. Abban a régi, 1996-os kiadású gyöngyfűző füzetben rosszul írta a szerzője, Valkó Andi. Az volt a diplomamunkája... azóta ő is okosabb lett, a tavalyi gyöngyfűző táborban együtt is fűztünk, szobatársam is volt, s a lelkemre kötötte, hogy ahol csak járok, hirdessem, hogy ez erdélyi gallér. Ekként zsűrizik is a Hagyományok Házánál.
Egyébként jó választás elsőnek, mert még ez az, amelyik a leggyorsabban halad, "hamar" ad sikerélményt. Viszont ha valaha zsűriztetni szeretnél ilyen gallért, akkor csiszoltakat ne tegyél bele és csak cseh kásagyöngyöt használj.
Remélem nem haragudtál meg e bejegyzésem miatt, csak az előbbre lendülésed végett írtam.
Szeretettel.

Csapó Krisztina írta...

Nagyon szép!!! Még nem próbáltam, de már nagyon régen kinyomtattam a mintát. Az eredettel kapcsolatban Panka már mindent leírt. :-)

Cirelin írta...

Áh, köszi Panka, akkor Erdélyi, megjegyezve. :) És persze, hogy nem haragszom. ^^ Mindenesetre jó tudni, hogy ez halad a leggyorsabban, huh!
És köszi a tanácsot, bár egyelőre zsűriztetésre nem gondolok, ahhoz még túl kezdő vagyok. A kása...hát igen, sajna amit anyósom hozott eléggé rossz minőség, és nagyon szenvedtem is vele, mert ilyen válogatós volt, sok rossz méret volt benne, és hasonlók. De mondhatni ajándék lónak ne nézd a fogát. :)
Mindenesetre köszi a tanácsokat! :)

És a többieknek is köszi a dicséretet. :)

MELI-BEADS írta...

Szia Cir!
Én is sorakozom a dicsérők sorába, mert igazán jó let ez a szép gallér,még ha elis tértél az eredetitől.Ez a tied és pont.Ja ,a kezdetekben én is "olyan "gyöngyökkel kezdem és szenvedtem velük,de élveztem is az eredményeket.

Ági mama írta...

Nagyon szép lett!!

Nasi írta...

Nagyon jól néz ki és szépek a színek :)

Cirelin írta...

Köszi Meli, Ági és Nasi! :)

Meli: Hát igen, kínlódós gyöngy, de jók voltak a színei, úgyhogy azért is jól illett a gallérhoz, és köszi! :)

Ilka írta...

Nagyon jó lett a gallérod!

Schnappy írta...

SZia! ez nagyon szép! Ügyes vagy! :)