2010. március 15., hétfő

Delfines hűtőmágnes?

Láttam nem rég egy ilyen bross jellegű dolgot az egyik webshop-ban és gondoltam megpróbálom megvalósítani gyurma módra, az én kis kezdő kézügyességemmel. :) Eredetileg medálnak gondoltam, ezért van is rajta két lyuk, de valahogy mégsem érzem elég jónak, hogy medál legyen belőle, meg picit nagy is lett, úgyhogy sejtésem szerint végül hűtőmágnes lesz belőle, a lyukakat meg majd valahogy eltüntetem, még kitalálom.
Sajnos egy hiba is becsúszott, amit csak sütés után vettem észre, így már nem igazán tudom kijavítani. Az eredeti képen alig látszik a hátuszony, így sajnos lemaradt az enyémről, de mások szerint nem annyira feltűnő, volt aki észre sem vette. :)

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon helyes!

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Nagyon ügyes vagy!

Lakota mágia írta...

...hát, én sem vettem észre! Nagyon aranyos! :-)

Mandy írta...

Nagyon jó lett! Én se vettem észre, jó ötlet ez a hűtőmágnes.

MELI-BEADS írta...

Tarsd meg magnesnek,ha javasolhatom:).Ügyi vagy,hogy még ilyenek is eszedbe jutnak.

Süni írta...

Ez nagyon ari lett :)