2010. március 12., péntek

Muffin füli

Nem tétlenkedtem ám mostanság sem, csak pocsék egy idő van, és nem tudtam fényképezni. Most is esik a hó, de néha kisüt picit a nap, de félhomályos alig szinten, és mire odaérek el is bújik. Mindenesetre egy kép azért lett, aztán majd jön a többi is szépen, hátha lesz napsütés holnapra. :)
Egy kérdésem van, hátha van, aki tud segíteni. Tettem kis "cukrokat" a sütire, de van amelyik lepotyogott, sima pillanatragasztóval tudom visszatenni, vagy az nem tesz jót a gyurmának. Akkor milyen ragasztó lenne jó?

15 megjegyzés:

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Cukiságos!!!

Ági mama írta...

Ó de aranyosak!!

Mandy írta...

De kis aranyosak lettek!

Unknown írta...

Nagyon aranyosak! Lehet hogy megyek és sütök is egy kis muffint :)

Csapó Krisztina írta...

Nagyon cukik! :-)

Johanna írta...

Ezek szuperjók

Nehéz gyurmát sütni? Én még sosem próbálkoztam és nekünk gázos a sütőnk. Tudsz pár tippet adni? :)

Cirelin írta...

Kösz lányok! :)

Johanna: Nem nehéz igazából, max. a formázása macerás néha, de egy kis kézügyesség elég, ami gyöngyös lányoknál nem hiánycikk szerintem. ;) Nekünk is gázos sütőnk van, ezért féltem picit tőle az elején, mert azt olvastam, hogy az nem javallott, de még egyszer sem égett oda. Figyelni kell rá, amikor sül, én picit nyitott sütőnél csinálom mindig, kitámasztom fakanállal. Olyan negyed óra alatt készen szokott lenni a süti. :)
De van egy gyurmás blog: http://mindentagyurmarol.blogspot.com/
Itt már igazi profik vannak, nekem is rengeteg kérdésre válaszoltak, de ha olyan kérdésed van, amit én is tudok esetleg, szólj nyugodtan. :)

Unknown írta...

Jaaj, miért kell mindig ilyen gusztákat csinálni? XD nagyon jó lett!!!

Johanna írta...

Cir! Köszi szépen délután elmélyedek a blogban. Aztán ha gondolod megbeszélhetjük a tapasztalatainkat. :)

Cirelin írta...

Persze, szívesen, aztán hajrá! :)

Johanna írta...

Köszi, hogy ajánlottad a blogot. Tényleg szuper. Azt szeretném kérdezni, hogy te milyen típusú gyurmát vettél? (A gázos sütő miatt)

Cirelin írta...

Szívesen. :) Én Cernitet használok. Sokan mondják a Fimot, de annak szerintem méreg drága az ára, 5-600 egy csomag. Cernitet meg találtam egy jó kis boltban Pesten 250-ért. Mégis csak már árfekvés, és teljesen jól kezelhető. :)

Zsófi írta...

Nagyon klassz ez a süti! Szépséges, és dekoratív.
Köszönöm szépen a linket, mindenképpen ellátogatok arra az oldalra. Kézügyességem sajnos nincs, de a Kislányom nagyon ügyes - ő formáz, én meg sütök :-)

Cirelin írta...

Hát akkor hajrá Zsófi a közös projekthez a leányzóddal! :)

ekszerlada írta...

Hat en ezen akkorat nevettem!!!Itt Belizben nagyon jol jonne egy ilyen fulike,mert itt mindenki muffint arul!Pont jo lenne nekem ide!Vagy a muffinarus holgyeknek.Nagyon tunderke lett!!!Szinte ennivalo!