2010. március 17., szerda

Még, még süthető gyurma! :)

Azért gyöngyözni is fogok, de nagyon beleszerettem a gyurmázásba, mert gyors sikerélményt tudni adni, és azért egy fokkal összességében olcsóbb is, mint a gyöngy, hiszen gyöngyből akkor lesz igazán szép valami, ha minőségi a gyöngy, míg egy nagyobb adag gyurmából jó sok mindent lehet alkotni. A legújabb kicsinyem ez a virágos fülbevaló, ami már lakkozva is van, úgyhogy szépen fénylik, és egy kis csillámport is szórtam a lakkba.



És akkor már a muffint is lelakkoztam, mert így jobban mutat, no meg a kis cukrok se esnek le róla, mert a lakk azért sokkal jobban tartja, mint mikor csak maga a gyurma ragadt/sült össze.



És még egy kérdés a végére. Befoglalás. Már régóta küzdök vele, de sosem akar jól sikerülni. Van egy csiszolt kör alakú kis műanyag medálnak valóm, és már vagy 5-ször bontottam le, mert sose sikerül befoglalni. Tudnátok befoglalás terén tanácsot adni? Milyen technikával, mennyire szorosra az első kört stb. stb.

8 megjegyzés:

Mandy írta...

Nagyon jókat készítettél gyurmából, szerintem ne hagyd abba! Az én szegény gyurmáim már otthon porosodnak több mint 1 hónapja, most már muszáj lesz elővenni őket, egyre jobban megjön a kedvem hozzá!

Cirelin írta...

Köszi és nem hagyom, szeretek gyurmázni, tisztára, mint 5 évesen. :) És akkor hajrá Mandy! :) Én már jó sok videot is megnéztem, és sok segítséget lehet kapni gyurma terén, és még tutorialokat is találtam párat, úgyhogy elég jól el lehet igazodni a gyurma világban. :)

Manka írta...

Nagyon klasszak ezek a fülik, én is épp ma vettem gyurmát, úgyhogy hamarosan én is belefogok...

Nasi írta...

Nagyon jó lett a virágos :)

Roberta írta...

Csodásak ezek a fülik, de a kis "piros" virágosért teljesen odavagyok. Nekem is vett a szerelmeme kb. 1-1,5 éve gyurmát... lehet, hogy én is hozzálátok????!!!
Gratulálok!!!

Cirelin írta...

Köszi lányok, hát akkor hajrá Manka és Roberta! :)

Süni írta...

Nagyon edes lett a viragos :)

Nalunk karacsony elott tombolt a gyurma laz. Egyik ejszaka (ugy hajnal 2 magassagaban) ramjott, hogy mi lenne, ha so-liszt gyurmabol csinalnank karacsonyfadiszeket? Aztan addig addig mondogattam, hogy a parom kiment a konyhaba gyurmat csinalni :D Vegul az ejszaka kellos kozepen ott szorakoztunk vele :D
Kesobb vettunk vizfesteket es ki is festettuk oket :) Ugylatszik mar visszafele fejlodunk :D

A befoglalashoz en peyote technikat javaslok delicabol.

Cirelin írta...

Hihi, hát igen, de ez nem baj. Az a jó, ha az ember sose nő fel igazán. :)
Igen a delica, sajna nekem az még mindig túúúl drága. ^^