2010. március 25., csütörtök

Levélhullás

Jó pár napja eszembe jutott egy ötlet egy fülbevalóra, de csak néhány próba levelet csináltam meg, aztán nem jutottam megint oda, hogy folytassam. Tegnap kipróbáltam, hogy milyen lenne, és tetszett, viszont akkor még csak az egyik fele volt a leveleknek eres, és rájöttem, hogy úgy nem jó. Leszedtem szépen a prototípusokat, és nekiálltam új leveleket csinálni két oldalasra. Ez meg is lett, és elkezdtem a fülbevalót, viszont elfogytak a fém karikák az első befejezése előtt. Úgyhogy egyelőre csak a leveleket tudom megmutatni. Lefotóztam őket még este, mielőtt elkezdtem szerelgetni, mivel tetszettek így egy kupacban. :)
A kész fülit csak akkor tudom megmutatni, ha eljutok a boltig, remélem, mielőbb. :)

5 megjegyzés:

MELI-BEADS írta...

Évi,ezek a kis levelek nagyon szépek.Már várom is a folytatást.Ügyes vagy!
Puszi.

Mandy írta...

De jók! Kíváncsi vagyok a végeredményre!

Ági mama írta...

Nagyon belejöttél!! Én is várom a folytatást!

Lakota mágia írta...

Jól néznek ki, jövök majd én is megnézni a fülbevalókat! :-)

Cirelin írta...

Köszi nektek! :)
Ma voltunk is boltban, úgyhogy nem sokára meg lesz a kész füli. :)