2010. február 25., csütörtök

Újabb díj :)

Melindától kaptam meg a második díjamat, amit ez úton is nagyon köszönök neki. Egyre többször érzem úgy, hogy remek társaságba csöppentem így a gyöngyösök között. :) Még, ha csak így virtuálisan is!



Újabb 7 dolgot kéne akkor magamról összeszedni, megpróbáljuk. :)

- Imádom a Gyűrűk urát, mind könyvben, mint filmben, csodás világ és történet!

- Remélem az első babánk lány lesz majd, mert a párom nagyon szeretné, ha lány lenne, én is örülnék neki, de persze, ha fiú lesz is nagyon fogjuk szeretni.

- Szeretném, ha végre szépen beindulna az életünk, és talán ennek első jele, hogy ma nagyon jó napom volt, amire már egész rég került sor. Kisütött a nap, nem csak az égen. :)

- Szeretek nagyokat sétálni, és végre jön a jó idő, erre lesz is lehetőség.

- Remélem eljutok még a tengerhez, és sikerül minél többet látni a világ szépségeiből!

- Imádom a színeket, múlik a tél, egyre több szín költözik a világba, veti le mindenki a fekete kabátokat!

- És végezetül fini kolbászt hozott vacsira a párom, úgyhogy most irány a kicsit kései vacsi. :)

És akiknek tovább adom: (úgy láttam nekik még nincs)
Emmike (új blogger, de nagyon szép dolgokat készít)
Johanna (nála is remek dolgokat láttam eddig :))
Schnappy (Nagyon szép fémes dolgokat készít, de még csak most találtam a blogjára, innentől viszont nézegetni fogom)

Őket találtam így hirtelen, de természetesen jár mindenkinek, aki szépeket alkot, és nagyon sok ilyen hölgyeményt ismertem meg, illetve a blogjukat. :)

A szabályok:
- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- írok magamról 7 dolgot
- megnevezek 5 blogot
- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek.

1 megjegyzés:

Johanna írta...

O.O ez váratlan volt, de nagyon köszönöm!!!