2010. február 11., csütörtök

Kis virágos füli

A napokban találtam egy nagyon szép színű teklát, zöldes kék, nagyon beleszerettem. Már tartogatom egy ideje és nem tudtam, hogy mi legyen belőle, végül tegnap megpróbáltam a kis virágos mintámat átvariálgatni kisebb gyöngyből. Hozzácsaptam még a zöld kását, ami szintén nagyon tetszik, szép színe van, és fényeske is. Plusz egy kis fehér, és ő született. Kis apró fülik, de aranyosak lettek, én egészen beléjük szerettem. :) Sajnos ma rém rossz idő van, úgyhogy csak ilyen lett a fénykép, de remélem megint visszatér majd a napsütés mielőbb.



Aztán a már mutatott leveles háromszög mostmár lánccal. Kis egyszerű lett, de nem akartam túlbonyolítani, mert akkor nem a medálon van a hangsúly.

5 megjegyzés:

kataanya írta...

Mindkettő aranyos lett!

Mandy írta...

Jók ezek a fülik! Nagyon jól sikerültek.

Ági mama írta...

Nagyon szép lett mind a kettő! Különösen a füli tetszik nagyon!

Cirelin írta...

Köszönöm nektek, örülök, hogy tetszik. :)

Schnappy írta...

Ez annyira jó, tudnál róla egy mintát leírással készíteni?