2010. február 24., szerda

Mit olvasok?

Timitől kaptam ezt a kis játékot, amit köszönök neki ez úton. :) Régen rengeteg könyvet faltam, de manapság egyszerűen semmi időm nincs olvasni, de azért próbálkozom a kitöltésével. :)

1. Mi volt életed legrosszabb könyvélménye?
Candide, egyszerűen kínszenvedés volt végigolvasni, szörnyű volt!

2. Mi volt az a könyv, ami eddig a legnagyobb hatással volt rád?
Gyűrűk ura minden téren. Én magam is szeretnék egyszer úgy írni, mint Tolkien, úgy tudni mesélni, és megalkotni egy világot, ilyen mélységekig, ilyen jellemábrázolásokkal. Imádom!

3. Olvastál már olyan könyvet, ami komolyan a frászt hozta rád és félelmet keltett benned?
Nem szeretem a horrort filmben sem, úgyhogy könyv terén eleve nem is olvastam ilyesmit.

4. Mit használsz könyvjelzőnek?
Ami éppen jön. Régen volt sokféle könyvjelzőm, de volt már amikor blokkot tettem a könyvbe, mert épp az volt kéznél. :)

5. Mikor szoktál olvasni?
Régen rengeteget, alvás előtt, buszon, csak úgy délután. Manapság szinte egyáltalán, egyszerűen nincs időm. :( De Timi példáján felbuzdulva, majd a babának, amikor oda jutunk. :)

6. Mi volt az első könyved, amit olvastál?
Hűűű, fogalmam sincs, gondolom mesekönyv.

7. Puha kötésű, vagy kemény fedeles?
Igazából mindegy, a belbecs a fő.

8. Mit olvasol most?
A kérdéseket a "Mit olvasol?" játékban. :) Egyébként jelenleg semmit, elkezdtem a Katedrálist, meg valamikor még régebben a Twilight-ot, de nem haladok velük.

9. Hányadik oldalon jársz?
Passz.

10. Rajta hagyod a kezed nyomát a könyvön(Belefirkálsz,tönkreteszed véletlenül,leeszed...)?
Nem, szerintem még sose lett egy könyvemnek sem baja, vélhetően azért, mert eleve kevés van, rájuk nagyon vigyázok.

11. Befolyásol a könyv borítója és/vagy címe az elolvasásban?
Ha teljesen ismeretlen, akkor igen. Kiskoromban mikor faltam a könyvtárat, mindig borító és cím alapján választottam, főleg mivel annyi könyvből máshogy nem is lehet.

12. És az oldalszám?
Semmiképp, A Gyűrűk ura első kötetét, vagy 600 oldal 1,5 nap alatt kiolvastam, bár utána eléggé fáradt volt a szemem ez tény. :)

13. Hátralapozol,hogy tudd mi lesz a vége?
Még sose történt ilyen.

14. Volt olyan könyv, amit többször elolvastál?
Harry Potternek futottam neki másodízben azt hiszem.

15. Ért könyvekkel kapcsolatos baleset?
Hm...szerintem nem.

16. Eladod/elajándékozod a könyveidet, vagy mániákusan ragaszkodsz hozzájuk?
Nem szívesen, de ahogy mondani szokás időnként szükség törvényt bont.

17. Még a buliba is magaddal viszed az aktuális olvasmányodat, vagy csak otthon olvasol, esetleg más meghatározott helyen?
Buliba azért nem, de buszon, villamoson, metrón jó olvasni.

18. Tényleg, olvasol a mosdóban?
Nem igazán.

19. Vezetsz az olvasmányaidban valamilyen rendszert, felírod a megvett/megveendő/elolvasott könyveket, vezetsz olvasónaplót?
Ezt még iskolában kellett, azóta már magamtól nem. :)

+1:Még valami?
Passz. ^^

És, akiknek én tovább adnám ezt a kis könyves kérdéssort, a teljesség igénye nélkül újfent:
Süni, Mandy és Ági mama.

1 megjegyzés:

Mandy írta...

Köszönöm, hogy megint gondoltál rám.