2010. február 24., szerda

Napocskára várva, kérdéssel megtoldva

Egyszerűen nem jön a napsütés, akár mit is csinálok, néha picit kisüt, aztán köd, és eső napokig, nagyon nem szeretem ezt az időt, bár legalább már nincs csontig hatoló hideg, vehetjük ezt félsikernek.
Viszont nem tudok így fényképezni, mert ahhoz túl kis egyszerű gépem van, hogy lámpafénynél megcsináljam, mert akkor rém pocsékak lesznek a színek. :(

Minőségi szerelőpálca:
Viszont addig is kérdés, hogy legalább valami legyen a blogomban. Én budapesti vagyok, és az lenne a kérdésem, hogy ki milyen boltot javasolna gyöngyös vásárlásra, ahol tényleg jó minőségű termék van, de azért nem túl drágán. Az a gondom ugyanis, hogy tegnap kb. 4 szerelőpálcát fogyasztottam el este, és végül nem tudtam összerakni, csak egy fél pár fülbevalót, mert egyszerűen lehámlott a borítás róluk, már egy sima hajlítástól is, amikor még a fogóval sem értem hozzá. Rettentő idegesítő volt. :(
Jelenleg a Blaha környékén lévő GyöngyHáz-ban vásárolok, mert közel van (1 villamos), sokszor útba esik, és szép nagy a választék. De kíváncsi vagyok, lenne-e más javaslat, ami lehetőleg nem webáruház, vagy van személyes átvétel, mert eleve pestiként nem szeretnék csomagköltséget fizetni, gondolom ez logikus. :)

Süthető gyurma:
A másik kérdésem süthető gyurmával kapcsolatos. Ki szeretném próbálni, és az a kérdésem, hogy lehet-e valahol Pesten kapni kis kiszerelésben, mert ahol eddig jártam mindenhol csak nagyobb adag volt egy csomagban egy színből, 4-500-ért. Egy szín pedig smafu, ha bármit el akarok kezdeni legalább 2-3 szín nem árt hozzá, az viszont már jelenleg nagy összeg nekem, hogyha netán nem menne, akkor kukában végezze. Azért tartok ugyanis picit a dologtól, mert olvastam, hogy célszerű elektromos sütőben kisütni, nekünk pedig gázos van, úgyhogy nem biztos, hogy működne a dolog.

Köszi előre is a tanácsokat, és remélem lassan jön a napsütés és tudok fényképezni! :)

3 megjegyzés:

Anikó írta...

Én a Gyöngysziget-ben (a Jókai utcában van, az Oktogonnál - www.gyongysziget.hu) veszem a szerelőpálcákat és tökéletesen meg vagyok elégedve velük minden szempontból, ahogy a többi áruval is ár és minőség szempontjából is. A Gyöngyélet a másik fő hely, ahol vásárolok (www.gyongy-elet.hu). Eléggé a világ végén van, de kocsival simán ki lehet jutni és megéri.

Cirelin írta...

Köszönöm Anikó a segítséget! Megfogom nézni a Gyöngyszigetet mindenképpen, már mástól is hallottam róla. A másik sajnos túl messze van, és nekünk nincs kocsink, de így is bőven jó, ha már kapok rendes szerelőpálcát a Gyöngyszigetben. :)

Unknown írta...

Elsőként én is a Gyöngyszigetet említettem volna, na meg a Gyöngy-házat. Előbbiben viszont a napokban voltam és nem volt valami nagy a választék szerelő pálcában. Esetleg még a Tűzgyöngyöt tudom ajánlani, a Király utcában van, ha közel laksz a Blahához, akkor ez sincs messze:) Ott elég jó a választék, középen a fiókokat ne felejtsd el kihúzni:):)