2010. március 2., kedd

Herring újra

Ma totál nem volt időm fűzni, úgyhogy egyelőre képek terén abból gazdálkodom, ami még megvan. Sok helyre kellett rohangálnom, de majd holnap reményeim szerint picit több időm lesz. :)
Ezt a karkötőt vagy 3-4 napig csinálgattam, mert kicsi ment hozzá, aztán letettem, majd megint kicsi, és megint le. Aztán összeraktam, de nem volt jó, majd újra, és végül elnyerte végső formáját, bár fényképezi nem lehet igazán szépen. A gyöngykupakok, amik vannak rajta Zoknis Pankától vannak, többek között ezt is kaptam tőle. :) Gyöngykupakban szűz voltam, tehát most használtam először. :) De egyből tudtam, hogy ehhez illeni fog, köszi Panka. :)

Egy kérdés viszont. A gyöngykupakok picit időnként elcsúsznak, azt hogyan lehet megoldani, hogy stabilabbak legyenek? Bár most hirtelen támadt egy ötletem, viszont ahhoz megint le kell bontanom...na még meglátjuk mit írtok. :)


5 megjegyzés:

Csapó Krisztina írta...

Szia! Szép lett! A gyöngykupakot én párszor át szoktam "varrni". Ennél a fajtánál ez a módszer nálam bevált.
A virágos bogyót így vagy úgy küldöm még a mai nap folyamán. Köszi a kedves hozzászólásaidat! :-)

Schnappy írta...

Hello! Nagyon szép! Én ezt a technikát még nem próbáltam!

Mandy írta...

Nagyon jó lett!

Unknown írta...

beautiful one i like it cool

Cirelin írta...

Köszi mindenkinek! :)
Thank you Kumar!

Kriszta: Áh, köszi, megpróbálom ezt az átvarrásos technikát. :)