2010. március 22., hétfő

Ciklámen-kék karika

Nem vesztem ám el, csak időm is kevés volt, no meg sikerült remekül megfáznom. Ma a tetejében nem süt a nap, de már szerettem volna feltenni valamit, úgyhogy a kép nem sikerült a legjobb, de ez van.
A füli technikáját Nasinál olvastam, akinek ez úton is köszi, hogy leírja, milyen technikákat használ, mert sehol sem találtam igazán jóféle leírásokat.
Ami nagyon hiányzik jelenleg az vágó forma, az ugyanis sajnos nincs nekem, ezért kupakokat használok, amik viszont túl vastagok, és ezért utólag mindig igazítgatni kell a formákat. De majd egyszer csak szerzek be vágó formát is, addig pedig marad a kézügyesség. :)

14 megjegyzés:

Csapó Krisztina írta...

Nagyon jó színe van! Szuper lett! :-)

Nasi írta...

Nagyon jó lett ;) Egyenlőre én is kupakokat használok, de majd valamikor veszek én is rendes formákat.

MELI-BEADS írta...

szia Évi!
Nagyon szép lett a fülid!Én még nem gyurmáztam de lehet,hogy meghozod az én kedvemet.

Lakota mágia írta...

Nagyon megy neked a "gyurmázás"!:-) Szép lett ez a fülbevaló is!

Cirelin írta...

Köszi lányok! :)

Nasi: Akkor neked is hajrá a formavásárláshoz! :)

Meli: Már úgy láttam sikerült többeket is felcsigáznom, és lassan a gyöngyösök között is terjed a gyurma láz, hajrá! :)

Mandy írta...

Szuper lett megint!

Ági mama írta...

Nagyon szuper!!

Unknown írta...

Nagyon helyesek a gyurmásaid! Nekem a muffin tetszik a legjobban:) Gratulálok, jól sikerült darabok!

fszeva írta...

Nagyon ügyesen gyurmázol! Ez a fülid is nagyon tetszik!:))

Anikó írta...

Ez nagyon-nagyon jó lett, gratulálok! [taps][taps]

Cirelin írta...

Köszönöm nektek is lányok, hölgyek! ;)

emikke írta...

Nagyon jók a gyurmáid!Ebben is ügyes vagy!

Süni írta...

Jajj ez nagyon jo lett :) Epp tegnap lattam valakit, aki nagyon hasonlo dolgokat csinal, mint te. Muffin meg ilyesmi. Tenyleg terjed a gyurma laz :)

A formarol jut eszembe: nem gondoltal meg ra, hogy megprobald pl pogacsaszaggato formaval? Szerintem fillerekert kapsz a 100as boltba (ha van meg olyan) vagy netan piacon, CBA-ban is lattam.

Jobbulast Nektek!

Cirelin írta...

Köszi Emmike, és neked is Süni! :)
Hát igen, nagyon terjed a gyurma láz. :)

De-de gondoltam már rá, csak végül azért nem vettem még, mert megyünk vasárnap szüleimhez, és gondoltam körülnézek hátha van nekik olyan, amit úgyse használnak, és akkor nem kell venni. :)
És köszi, igyekszünk jobbulni! :)