2010. március 1., hétfő

Barackvirág

Újra itt, tegnap egész szép idő volt, sikerült fényképeznem. :)
Az egész úgy indult, hogy találtam egy régi karkötőt, ami már a gyöngyholmikhoz képest túl snassz, ezért lebontottam. Valami kis bizsu egyszerű, műanyag gyöngyökkel, de egész szépek, picit teklás hatásúak, bár nem azok. Szép barack színben, úgyhogy gondoltam kreálok. Viszont, amit csinálni szerettem volna mintát, ahhoz a végén kiderült, hogy nincs elég a kisebb méretű gyöngyből, ezért kb. 3-4-szert bontottam vissza különböző kombinációkat, mire végül elnyerte ezt a formát, és megszületett a kis barackvirág, enyhe hópehely beütéssel. Van sok szebb medál is nála, de mivel nem minta alapján született büszke vagyok rá. :)
Aztán kapott egy kis egyszerű fülit is, ami már egész jó szerelés terén, ugyanis egyforma hosszú lett a két pár. Alakul ez. :)



8 megjegyzés:

Mandy írta...

Szép kis szett és nagyon jó ez a barack szín!

Ilka írta...

Aranyos lett!

Süni írta...

Nagyon klassz lett :)

Lakota mágia írta...

Csatlakozom a többiekhez, nagyon kis helyes barck-szett! :-)

Eva's bijou írta...

Szia Cir van két díj a számodra nézz be hozzám,aranyos a szett.

Schnappy írta...

Hello! Tök jó lett! jó a színe! Kis kellemes tavaszias! :)

Cirelin írta...

Köszönöm szépen mindannyiótoknak! :)

kandy írta...

Ó, de édes!