2010. március 13., szombat

Kék karikás

Szintén akkor készült, amikor a muffin. Volt egy ötletem éjszaka megálmodás szinten, bár a megvalósítás nem volt olyan egyszerű. Kupakkal lyukasztottam ki a gyurmát, így lett a lyuk benne, viszont nem volt hozzá rendes kupakom, csak kólás, ami viszont nem elég éles. Úgyhogy a végén elég macerás volt kiigazítani a hibákat, amiket a kólás üveg kupakja okozott, de végülis sikerült. Kapott még bogyeszokat is, és végül pár strassz követ. Van ugyanis egy régi strasszos láncom, valami örökletes, de olyan, amit már igazából nem venne fel senki sem emberek közé, úgyhogy nekiestem a csipőfogóval, és így lettek a strasszok.
Jó eséllyel ezt nem én fogom hordani, mert elég méretes, de majd ha valaki igényt tart rá akkor gazdára talál, addig pihen a többiek között. :)

8 megjegyzés:

Mandy írta...

Egész belejöttél ebbe a gyurmázásba! Nagyon jó lett!

Ági mama írta...

Hú nagyon szép lett! Olyan kellemes, finom színe van!

Unknown írta...

Nagyon helyesek ezek a fülik! Ügyes vagy!

Csapó Krisztina írta...

Szép lett! Nekem nem lenne hozzá türelmem. :-)

Edit írta...

Nagyon jól néz ki!

Cirelin írta...

Köszi szépen lányok! :)

Süni írta...

Ez nagyon tetszik!!! A sutik nem igazan az en vilagom, de ez igazan szuper :) Gratulalok!

Cirelin írta...

Köszi Süni! :)