2010. március 16., kedd

PIF-felek én is :)

Hát ennek is eljötte az ideje. :) Eddig azért nem jelentkeztem még ilyen játékokra, mert egyrészt még kezdőke vagyok, másrészt anyagiakban nem tudtam volna megfelelő ajándékot készíteni, de jelen esetben van rá még 365 napom, hogy tanuljak és anyagilag is jól álljak hozzá. :)

Johannánál jelentkeztem hát játékra, aminek nyomán kapok tőle valami szépet, én pedig annak a három embernek készítek, aki nálam jelentkezik.

A szabályok:
"Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzájuk. A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék.)"

Nos hát akkor várom az első hármat. :) És persze lehet írni kívánságot is, gyurma legyen, vagy gyöngy, netán színben külön kívánság akad-e.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csak nem én vagyok az első?:-))Buzgón jelentkezem a játékra:-)) Én a gyöngyöket szeretem és a matt pasztell színeket kedvelem elsősorban, a többi a blogomban :-)))szóval, kiteszem a logót és továbbviszem a játékot:-))

MiniLinzerin írta...

En is jelentkeznek es en gyurmat kernek, ha lehet majd :))

Lara írta...

Jelentkezek harmadiknak meg mielot valaki megeloz.

Cirelin írta...

Szuper, akkor meg is van a három. :)
Lara: Tőled viszont kellene valamilyen elérhetőség is. :)