2010. április 20., kedd

Narancs lógós

Újra itt immár képpel. :) Köszönöm a tegnapi segítségeket, végülis két képszerkesztőt kombináltam össze. GIMP-et régebben már használtam, úgyhogy azzal korrigálom a színeket, és találtam egy PhotoScape nevű ingyenes progit, amivel könnyen jó kis kereteket lehet csinálni egyelőre úgy látszik legalábbis. :) Megnéztem a Photo Frame Studio-t is, de az sajnos fizetős, a próba verzió ronda feliratot tesz a képre, vagy csak nagyon kicsiben menti le a képet.

Amit pedig most mutatok az szülinapi ajándék a húgomnak, mivel hétvégén ünnepelte, pontosan vasárnap. Ez bronz fülbevaló alapra tettem a narancssárga gyöngyöket, amiknek még mindig nem tudom a fajtáját, de olyan világítós, ha rásüt a nap. :)



Aztán hoztam a piros függősről is egy jobb képet, mert végre sütöget a nap, és nem állandó eső van. :) Remélem lassan megtartja az időjárást ezt a jó szokását, és nem fog megint egy hétig esni.

4 megjegyzés:

Mandy írta...

Szuper kis fülik lettek! Főleg az első tetszik, nagyon szeretem ezeket a mutatós, de szerintem nem túlságosan feltűnő fajtákat. Hétvégén pont ilyesmiket csináltam magamnak, de még fotózni nem volt időm.

MELI-BEADS írta...

Juj de szeretem az ilyeneket,pláné csinálni.Nagyon kis mutatosak és ahogy te írtad nálam,gyors sikerélmény.Jó ez a nari is.Régebben annyit csináltam,hogy állandóan ezen gyakoroltam a szerelösdit.

NemVal írta...

Nem is tudom eldönteni, melyik tetszik jobban. Egyik szebb, mint a másik.

Edit írta...

Nagyon szépek!!!