2010. április 30., péntek

Lávakő imitáció

Nasinál láttam az ötletet és a leírást is, tényleg elég egyszerű volt a dolog, úgyhogy kipróbáltam. :) Kék gyurmám volt, bár mondjuk valami föld színűből jobban mutatta, de az nincs itthon, és talán a kék még mindig jobb, mint piros, vagy lila lávakő. Szóval ő sikerült, aztán adtam neki gyöngykupakot, meg egy kis csiszoltat is, hogy feldobódjon. :)



Aztán a még régebben készült gyöngygallérom kapott végre kapcsot, már régóta váratott magára a dolog. :)

3 megjegyzés:

MELI-BEADS írta...

Szép ez a kék és a maga egyszerűségében nagyon jol mutat.Azt hittem,hogy filc bogyesz,de aztán láttam,hogy gyurma.Ügyes vagy és a nyaki is ott van a toppon.Majd nemsokára mailozok is.

Ági mama írta...

Nagyon szép mind a kettő!!!

Ládikó írta...

Nagyon jó lett a gyöngygallér, Erdélyi csipke egyébként és nagyon jó fűzni, legalábbis én szeretem. A füli is nagyon jó. Ildikó