2010. április 8., csütörtök

Maradék-felhasználás

Egy kis medál érkezik, ami személy szerint nekem nagyon tetszik, de persze a fénykép nem adja teljesen vissza, hogy is néz ki, pedig próbáltam árnyékosabb helyen, és napsütésben is lekapni.
Nézegettem a minap a maradék gyöngyöket, és valamire fel akartam használni őket, így született ez a medálka, ihlet innen, ihlet onnan, de nem minta alapján készült, szóval büszke vagyok rá. :) Egyébként nagyon szépen fénylik, csillog és nem túl nagy méretű, de nem is túl pici, szóval olyan ideális méret, amit szeretek. :)




És plusz, aminek nagyon örülök, hogy voltunk ma egy kedves ismerősnél, akinek még régről voltak süthető gyurmái, amiket nem használ már fel, és nekem adta, van zöld, lila és krém-fehér, nagyon szépek. Fimo márka, amit még nem használtam, de ezt is ki kell próbálni, főleg, hogy azt mondják jó minőség. Ötletek már vannak, úgyhogy majd jövök az új dolgokkal, új gyurmából. :)

12 megjegyzés:

Nasi írta...

Nagyon szép lett a medál. Lehet, hogy nekem is meg kéne most már tanulnom gyöngyöt fűzni :)
A Fimo egyébként nagyon jó, nekem bejött, kiváncsi vagyok neked hogy fog tetszeni.

Cirelin írta...

Köszi! :) Úgy látom, hogy a gyöngyös lányok közül van, aki a gyurmához kap kedvet, gyurmás közül meg a gyöngyhöz, terjesztem az igét a két kreatív csoport között. :D

ekszerlada írta...

huu,ez meseszep lett!Nagyon elegans!!

MELI-BEADS írta...

Évi ez nagyon jóóóóóóóó lett!

Anami írta...

Nagyon szép lett!!! A maradékok felhasználása mindenkiből kihozza a legjobbat! :-))) Ezt bírom... :-)

Nasi írta...

Elfogadsz tőlem egy díjat :))) ?

Süni írta...

Tetszik :)

emikke írta...

Nagyon szép lett a medál! Ügyes vagy! kiváncsian várom az új gyurmás munkáidat!

Ági mama írta...

Csodaszép lett!!

Csapó Krisztina írta...

Szép lett ez is, a gyurmások is és a fotó is!!! :-)

Unknown írta...

nagyon jóó :) most kicsit irigykedek, mert nekem is van pár 'sallang' gyöngyöm, de ilyen jó ötletem nincs XD XD

Annamuczi írta...

A maradék gyöngy nagy kincs! Nagyon sok szép műalkotás lesz belőle, mint ez itt!