2010. április 10., szombat

Díj duplán :)

Díjat kaptam két kedves hölgyeménytől is egymásután, akiknek nagyon hálás vagyok érte. :) Hajnitól, és Nasitól, úgyhogy itt is mégegyszer nagyon köszönöm! :)



Szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

Alapjáraton biztosan a két hölgyeménynek is visszapasszolnám, mert nagy tehetségnek tartom őket, szeretem Hajni gyurmáit, remek figurákat gyárt, és Nasi technikáiért meg oda vagyok. :) De mivel ők már kaptak, megpróbálom olyannak, aki még nem, vagy csak én nem tudok róla, de nagyon szép dolgokat alkotnak. Ez persze nem hat fő, de ennyi van a leírásban. Szóval a hatok:

Meli, Süni, Emikke, Anami, Edit és Kriszta.

Teszt:

Név: Szinayné Rigó Éva
Becenév: Évi, Cir
Lakhely: Budapest
Születési hely: Dunaújváros
Magasság: 174 cm
Névnap: december 24.
Foglalkozás: programozó
Testvérek: Eszter, mint hugi és Ádám, mint bátyó
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol csekély mértékben
Gyűjtemény: Régen sok minden volt, szalvéta, képeslap, kártyanaptár. Manapság minimálisan bélyeg, de főként hűtőmágnes.
Cipőméret: 40-41, nagy lábon élek ^^
Iskola: szakközép, Szegeri Tudományegyetem befejezetlenül kavarcok miatt.
Kedvencek: séták
Zsebpénz: volt régen gyerekkorban ;)
Álom: beinduló, remekül működő vállalkozás azt csinálva, amit szeretek, a magam hasznára, nem pedig egy cégnek bevételt termelve.
Háziállatok: Cherry a kutyus, Sunny a cicus.

6. Megnevezem,hogy kitől kaptam,és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:

Hajni és Nasi

4 megjegyzés:

Johanna írta...

grat a díjhoz:)

MELI-BEADS írta...

Gratulálok a díjhoz!Igazán kedves vagy,hogy gondoltál rám.

Edit írta...

Köszönöm szépen a díjat!!! Jól esett :-)))

Anami írta...

Köszönöm szépen a díjat! :-)))