2010. január 20., szerda

Virágos bogyós

No csak kész lett. Nem sok időm volt az elmúlt pár napban, már egy ideje meg volt az egyik virágos bogyó, de aztán pár nap kihagyás. Tegnap végre befejeztem, ma összeállítottam, és így lett kész a kis bogyós virágos. ^^ A színeket a fotó nem annyira jól hozza ki sajnos, szebb a kék a valóságban, élénkebb, és a zöld gyöngy szintén.
Láttam már ugyan szebb bogyósokat is, szebb gyöngyökből, de mivel ezt nem mintáról csináltam, mint kezdőként még egyelőre sok mindent, azért büszke vagyok rá. :)



Az alábbi pedig a peyote háromszögem, ami sajnos nem lett jó, mivel delicából kéne, viszont azt egyelőre még drágállom, szóval majd idővel kipróbálom, de még nem. Úgyis annyi minta van, amit még ki akarok próbálni. :)

1 megjegyzés:

Süni írta...

Aranyosak a bogyk :)
Ma lefotoztam Neked en is a bogyokat, mindjart rakok fel kepet.