2010. január 21., csütörtök

Arany-ezüst kiscsillag

Ez is már egy ideje tervben volt, hogy megpróbálkozom a kis csillaggal, végül sikerült is nem olyan régen. Nem mondom, hogy gyorsan ment, mert ugye 5 oldalát megcsinálni, plusz összedolgozni, de azt hiszem megérte, egész szépecske lett. :)
És ehhez nem kellett feltétlenül delica, így is szépen illeszkedtek a gyöngyök, bár tény, hogy nem kása, hanem ilyen hosszúkás, szalma lehet a neve, nem tudom.

És akkor nagyban maga a csillag, piros teklával a közepén, mert szeretem a pirosat. :)

4 megjegyzés:

Süni írta...

Huhh, nagyon jol haladsz :)
En is fontolgatom mar napok ota, hogy fuzok megegy ilyen csillagot, de meg nem jutottam odaig.
Szuper lett a Tied :)

Mandy írta...

Ügyes vagy, ez tényleg jó lett és az ötlet is, ahogy a delicát helyettesítetted!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Kedves Évi! :) Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám, és a bejegyzésedet is köszike! :)
Nagyon szép a kiscsillagod, és tényleg nagyon jó ez a gyöngy, amivel fűztél. Azt hiszem, hogy ő cseh "delica". Vásároltam már én is ilyen gyöngyöt, de még nem használtam fel, de nagyon jó kis ötletet adtál. :)))
Ügyes vagy! :)

Cirelin írta...

Köszi mindhármótoknak. :)
Anikó: Lehet, hogy az, nem tudom, az ezüstöt leértékelve láttam meg valahogy egy 100-as volt egy csomaggal, igaz, hogy van benne jópár hibás szem, és nem teljesen egyen méretűek, de ehhez jó volt. :)