2010. január 16., szombat

Első peyote háromszögem és bogyóm

Már régóta szemezgettem a peyote technikával és végül úgy döntöttem kipróbálom a peyote háromszöget, lett belőle egy kis fülbevaló, amibe egyik barátnőm egészen beleszeretett. Legalább két szem régről maradt hematit golyómat is fel tudtam használni. Szerintem se rossz, tetszik is ez a technika, csak kell még delica gyöngyöket szerválnom hozzá (köszi a tanácsot Süni :)), mert próbálkoztam egy medállal is, de az eléggé tekeredős lett sajnos, szóval lebontásra vár még, aztán irány a gyöngyös bolt, ha végre jár majd a villamos.


Aztán megpróbálkoztam a gyöngybogyóval is (Minta), de picit elálló lett a díszítés, bár így se rossz. Kettő lett belőle, fülbevalónak akartam, de végülis mégsem az lesz, mert valahogy túl testes hozzá. Az egyik valószínűleg lebontásra vár, a másikból pedig nyakláncot fabrikálok majd.

4 megjegyzés:

Kaen írta...

Hát mondtam én már, hogy neked ezzel kéne foglalkozni hivatásszerűen, eszem azt az ügyes kezedet :)

Mandy írta...

Szép lett a peyot háromszöged és a bogyó is nagyon tetszik. Bár a bogyót én is most csináltam először, szerintem nagyon hálás dolog, gyors, egyszerű és nagyon szép dolgokat lehet csinálni belőle! Csak így tovább!

Süni írta...

Szia!


Ugyes vagy! Jo lett a haromszoged :) Majd figyeld meg delica gyongybol meg szebb lesz, mert tokeletesen fognak illeszkedni a szemek es ha eleg szorosa huzod a kozepen a haromszognek szepen ki fog dudorodni.

A bogyod is klassz lett. Ha kisebb kasa gyongyel diszited akkor meg szebb lesz. Mekkora gyongyoket hasznaltal hozza? En is mar szamtalanszor megfuztem ezt a bogyot. Van is belole egy komplett karkotom :) 8as teklaval fuztem a karkotot es 9/0 kasaval diszitettem, de 8as teklahoz a legjobb a 11/0, 12/0 kasa. Megcsinaltam 15/0 a minap, nem lett rossz ugy se, majd ha vegre jut idom fotozni is rakok fel rola kepet.
Hopp, bocsi hogy regenyt irtam :)

Cirelin írta...

Köszi mindkettőtöknek. :)
Jaja majd jön a delicás is, csak nem volt mostanában bkv, és nem jutottunk el gyöngyös boltba. ^^
Igen, utólag rájöttem, hogy kisebb kell hozzá, majd úgy is kipróbálom. Nem tudom milyen a gyöngy mérete, mert a csomagolást már kidobtam sajna.
A képet meg várom! :)