2010. január 13., szerda

Első bejegyzés

Üdv. mindenkinek, márha lesz aki olvas. ^^
Nem régiben kezdtem el újfent érdeklődni a gyöngyök iránt, régen már próbálkoztam ugyan állatkákkal, meg ugye a szokásos lányos kiskori fűzögetések, de valahogy rákaptam újra az ízére. Rengeteg blogot olvastam, sok mintával, remek dolgokkal, és akkor már miért ne próbáljam ki. Időtöltésnek kiváló pl. a tv előtt, vagy csak pihenésképpen, és elég jó nyugtató hatása is van.
Elsőként az egyik első nyakláncomat mutatom meg, ezt még egy egész régi minta alapján fűztem meg az itthon lévő gyöngyökből.


2 megjegyzés:

Ilka írta...

Kezdők nyaklánca. Én is fűztem anno ilyet.
Végignéztem a mintáidat, kezdőnek nagyon ügyes vagy. A csavart heringhurkád nagyon jó lett első próbálkozásra, az enyém nem tekeredett ilyen szépen,mára a heringet tudom a legszebben csinálni.
Szép a saját tervezésü fülid is. Csak így tovább!
Ha segítségre van szükséged, szólj nyugodtan! A blogomon a profilból lehet e-mailt küldeni.

Cirelin írta...

Oh, köszi szépen. ^^ Igyekszem fejlődni, és nézegetem a blogodat is, ha kérdésem van szólok. :)