2010. július 8., csütörtök

Rózsák újra, picit másképp

Van nekem egy rózsás nyakláncom, és már régóta gondolkodtam, hogyan csinálhatnék valami hasonlót, végül ő született. Az ötlet már egy ideje meg volt, de valahogy sose álltam neki, mindig valami előrébb került a sorban. Na, de tegnap csak azért is, aztán a meccs közben meg összeszerelgettem. Kapott a nyaklánc egy fülit is, szerintem jó lett. Ma pedig kicsit máshogyan fényképeztem, a nap elé tettem egy fehér fénymásolópapírt, ami picit lefogta az erős árnyékolódást. Bár a kép teteje picit sajnos sárgás lett, de majd még dolgozom a technikán. :)

10 megjegyzés:

kataanya írta...

Szerintem nagyon szép lett! Nagyon aranyosak a kis rózsák!

Anami írta...

Nagyon szépek lettek, és ötletes a lánc összeállítása is.

Johanna írta...

Na ez igen!!! Csodás, romantikus és fantasztikus:)

Unknown írta...

Hát ez egy igazán jól sikerült darab!!!!
Egy ilyet nagyon szivesen hordanék én is! Gratulálok!

Orsi írta...

Szépséges szett!

Edit írta...

Nagyon finom és elegáns! Szuper lett, Nagyon tetszik!

Cirelin írta...

Köszönöm szépen mindenkinek! :)

Lakota mágia írta...

Nagyon kellemes összeállítás!
Szép és romantikus!
Tetszik! :-)

Oribori írta...

Ez nagyon kis kedves nyaklánc lett! El tudnám képzelni más színben is:)!

MELI-BEADS írta...

Nagyon szépek lettek a rózsái és aaz összeállitás is jó lett!GRATULÁLOK!
Puszi.