2010. július 7., szerda

Összeállítások

Valahogy mostanában időm sincs, és nem tudom szerencsém sem. Nem nagyon sikerülnek, amiket próbálok, vagy csak kevés, amitől elmegy a kedvem. :( Ma azért nekiültem gyurmázni, szóval holnap már tudok újat mutatni, de majd is négyből kettő nem sikerült. De majd holnap, álljunk hozzá optimistán! :) És ma a meccs közben fűzni is fogok, mert alkotni jó, megnyugtat, de néha mégis nehezen állok hozzá.
Inkább kipróbáltam a polyvore-t. Már sokaknál láttam, és gondoltam miért is ne, jó muri kis összeállításokat csinálni, hogy milyen ruhákhoz mennének az ékszereim, bár én ezeket a ruhákat az életben nem tudnám megfizetni. ^^ Kettő készült első próbálkozásnak, egy sárga és egy kék kollekció.

4 megjegyzés:

Minna írta...

Nagyon tetszik a 3. szett *.* Csak így tovább...rendszeres olvasód vagyok:D {Jess}

sajni írta...

Kedvencem a gyöngyös :) Nagyon szépeK!!

Timi írta...

Nekem tetszenek!

Oribori írta...

Naná hogy a türkisz és a lila!!! Nagyon jók! Tényleg jó murik ezek a válogatások!Én is kipróbálnám! Tudnál segíteni?:)(Nem vagyok egy számítógépes fenomén:( :)