2010. július 14., szerda

Narancsos pite és a többi

A múltkorról még maradtak narancskarikák, amiket végülis ehhez a csokiöntetes narancsos pitéhez használtam fel. Szegény már vagy egy hete várt az összeszerelésre, de tegnap sikerült, kapott lakkot is, és voilá. :)

Aztán gondoltam megmutatom a társast, amivel ügyködtem, e miatt is nem volt időm gyurmázni. A táborra készült, a kidolgozása már régi, többen alkottuk, nagyrészt a férjemmel. Ehhez rajzoltam most újra a táblát, és akkor mér készültek gyurmából bábuk is.

Nem utolsó sorban pedig megkaptam Frihannától a nyereményemet, amit ez úton is nagyon-nagyon köszönök, szuper a karkötő! :)

4 megjegyzés:

kataanya írta...

Nagyon jók!

emikke írta...

Gratulálok!
A társas is szuper:-))

Cirelin írta...

Kööszönöm! :)

frihanna írta...

Örülök, hogy tetszik a karkötő, használd egészséggel. :)