2010. május 11., kedd

Játék, játék :)

Úgy se nyerek soha semmit, de azért lelkesen próbálkozom. :) Igazából eleve e téren pech-es alkat vagyok, a mindenféle játékokban is akkor vagyok jó, ha taktika és logika kell hozzá, ha szerencse akkor sosem. Tombolát se nyertem soha, és még egyszer amikor moziba mentünk férjecskémmel, akkor is helyet cseréltünk a film előtt, és melyik szék nyert? Az övé, amin eredetileg én ültem, de itt a "tem"-en van a hangsúly. No mindegy, rendületlenül próbálkozom. :)

Először is Timinél próbálok szerencsét, akinek egy éves lett a blogja, remélem én is megérem majd ezt a szép időt. :)


Aztán Encinél próbálkoztam, aki az 50-dik bejegyzése miatt hirdet játékot és nagyon jó kis zsugorkás ékszerei vannak. :)

1 megjegyzés:

Tímea írta...

Köszönöm, hogy játszol velem! :)