2010. május 6., csütörtök

Első memóriám

Hát ez is elkészült. :) Nem rég anyuéktól hoztam el elég sok gyöngyöt, mert ők vettek, de végül nem nagyon használták fel, idő hiányában, úgyhogy átruházták, még jó kis tartó dobozokat is kaptam hozzá. Szuper. :) Memória drót is volt a készletben, amit akkor már ennek örömére most ki is próbáltam, pirosas, ciklámen, rózsaszín, sötét lila színekből. A két végére tettem dísznek egyik oldalra egy kis poros műanyag gyöngyöt a másik felére pedig egy kis szívecskés díszt, amit még anno ZoknisPankától kaptam, de eddig még nem tudtam mire használjam, hát most már meg lett a lehetőség. ^^


3 megjegyzés:

Johanna írta...

Nagyon tetszik ez a szívecskés dísz rajta!!!

Mandy írta...

Hát nagyon jó helyet találtál a szívecskés dísznek! Jó lett!

Edit írta...

Nagyon szép, nagyon vidám!