2010. június 11., péntek

Nyereményem és Sunny a szekrényben :)

Délelőtt végülis eljutottam oda, hogy lefotózzam a nyereményemet Encitől, aki nagyon kedves volt, mert még teát is küldött sőt csokit is...és most jutott eszembe, hogy még egy hűtőmágnest is, amit már kitettem a hűtőre, így lemaradt a képről. De nagyon szép, fa az alapja, és ha jól vettem ki, akkor festve van rá. :) Egyébként képzeld Enci régen majdnem szomszédok voltunk, mivel én a Római körút 25-ben laktam, sőt anyuék még mindig ott laknak. :)

És még egy kép a cicánkról, akinek szintén új hóbortja, hogy előszeretettel mászik be a szekrénybe, miután a kis mancsával kinyitotta azt, és ott pihen. Mi már csak úgy hívjuk a szekrényt, hogy anyaméh. :D Mert, hogy ott sötét van, nyugalom, sokszor dagasztani is szokott, szóval biztonságban érzi magát. Már úgy is döntöttünk, hogy kialakítunk neki oda egy vackot, ha már szeret bemászni. :)

2 megjegyzés:

Enci írta...

örülök, hogy örülsz az ajándékoknak, viszont a hűtőmágneshez egy kiegészítés: szalvétatechnikával készült :) amúgy mi 9 éve lakunk a rómain, nem tudom, te ott laktál-e még akkortájt :) de amúgy kicsi a világ :D

Cirelin írta...

Áh, köszi a kiegészítést. :) 7 éve még huzamosan ott laktam, aztán egyetem, és olyan 3-4 éve költöztem Pestre, szóval még az is lehet, hogy már találkoztunk. Jövő héten is megyünk Vasasnapozni. :)